BURADASINIZ : cep yazılım > Android > Oyun > Aksiyon > Temple Run

Üreticiye Ait Uygulamalar

Benzer Uygulamalar

Sürüm 1.0.4
Kullanım İzni Ücretsiz
Dil ingilizce
Platform Android 2.1 ve üzeri
Üretici Firma
Eklenme Tarihi 17 Haziran 2012
Toplam İndirme 170.733
Disk Boyutu 24M

Android Temple Run

Temple Run  Tapınaktaki altınları toplayıp hızlı bir kaçışa hazırmısın oldukça aksiyon dolu bu oyun Mobil oyunlar arasından en çok hayran kitlesine sahip olanlardan diyebiliriz. Oyuna başlayınca ilk önce size verilen görevleri yapıyorsunuz oyunu öğrenmek için engelleri aşma saga sola hareket etme yerde kayma gibi bu denemeleri başarı ile geçtikten sonra gerçek oyuna geçiyorsunuz oyunda sürekli koşar haldesinin onun için hamlelerinizi hızlı ve doğru yapmalısınız.

Tapınakta etrafınız bubi tuzaklarla dolu bu tuzakları önceden kestirip ona göre kurtulma yollarına başvurmalısınız tuzakları aşarken bir yandanda yolunuzun üzerindeki altınlarıda toplamayı unutmayın. Tapınağın içinde bir çok labirent bulunmakta yol ayrımlarına geldiğinizde sensörlü bir oyun olduğu için gideceğiniz yönü belirleyin aksi taktirde labirentten aşağı düşersiniz.

Temple Run Ekran Görüntüsü
Temple Run -2Temple Run -3Temple Run -4Temple Run -5Temple Run -6





    Yorumlar


    • elif
      18 Haziran 2012 - 14:10

      yüklemek için çok bekledim ama çok güzel bir oyun tavsiye ederim…



      • chazimet
        05 Ağustos 2012 - 19:41

        bence cok guzel bir oyun



        • chizouma
          05 Ağustos 2012 - 19:56

          bu oyun cok cok cok guzel



    • berk karakayalı
      21 Haziran 2012 - 19:54

      çok güzel



      • jkdjfkjfjgjg
        22 Haziran 2012 - 14:23

        süper



    • cansu
      22 Haziran 2012 - 18:00

      bnm ıphonede oynadığım bi oyun bilgisayarımda da olmasını istedim çok seviyorum oyunu



    • beyza
      24 Haziran 2012 - 13:29

      bu oyunu telfondan oynadim cok güzel çokkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk



    • feyza l.
      25 Haziran 2012 - 12:52

      gerçekten çok güzel bir herkesin oynamasını tavsiye ettiğim bir oyun.



    • sananee kiii
      25 Haziran 2012 - 22:56

      ıphonede oynadım manyak bı oyun ıphone elımden dusmuyo dıe teyzem el koyduu



    • ayşe
      27 Haziran 2012 - 16:06

      süperrrrrrrrrrrrr



    • sizeeee neeeee
      28 Haziran 2012 - 10:26

      hariiikaa fevkaladeee hayatımın oyunuuu



    • gayeceren
      29 Haziran 2012 - 20:31

      evt ve indirdim uley hu hu çok güzel bir oyun bedava



    • gfb
      30 Haziran 2012 - 21:09

      çok güzel



    • Hozmur
      30 Haziran 2012 - 21:32

      işallah süperdir



      • zayn
        06 Ağustos 2012 - 13:54

        zayn e aşığım oyun çok güzel ben zaynle evlencem konsere de gittimmmm



    • kursatdoğukan
      01 Temmuz 2012 - 15:03

      bız buı oyunu ipad 2 de oynuyoruz pcmızde de olsun dedık ındırcez bırazdan



    • neccen adımıı
      06 Temmuz 2012 - 14:38

      yhaaa üff indiremiyorummm uffffffffffff



    • zafer can
      06 Temmuz 2012 - 22:10

      süper ama oyunlarda bilgisayar çöküyormu?



    • sahan
      13 Temmuz 2012 - 16:39

      ben bu oyunu şu an indiriyorum bu oyunu bilgisayardada indirebilirm diyilmi



    • ela
      14 Temmuz 2012 - 13:26

      oyun çok mükemmel bn iphone 4 apple dan oynuyorum çok süper bir oyun ama nedense bilgisayarıma indiremedim yardım edebilir misiniz ?



    • sahne
      14 Temmuz 2012 - 23:10

      indirdim açmadı



    • esme
      18 Temmuz 2012 - 13:39

      temple runa bayılıyorummmmmmmmmmmmmmmmm!!!
      😀



    • selin
      20 Temmuz 2012 - 10:51

      temple run a bayılıyorum



    • arda
      22 Temmuz 2012 - 23:24

      sadece iphonedemi oynanıo



    • berkay
      23 Temmuz 2012 - 11:50

      ıpad2mde rekorum 2.000.000 süper oyun..!



    • kaan
      24 Temmuz 2012 - 11:44

      bence çok ama çok güzel bir oyun herkese tavsiye ederim süperrrrrrrrrrrr:D



    • arda
      24 Temmuz 2012 - 12:04

      bence çok güzel bir oyun bn kendi telefonumdan oynadım



    • ayca
      27 Temmuz 2012 - 14:10

      telefonuma nasıl ındırıcem pekı? bılen varmı



    • zeynep
      27 Temmuz 2012 - 17:56

      oyun $üperr de na$il telefona indircezzz ??



    • saadet
      29 Temmuz 2012 - 07:32

      gercekten fevkaladenin fefkınnınde fefkınde supeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeeerrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



    • Darkusline
      02 Ağustos 2012 - 18:25

      yaaa açılmadı 🙁



    • dsffffffff
      04 Ağustos 2012 - 01:19

      ck gzll



    • berkay
      05 Ağustos 2012 - 01:35

      ben 10000 yaptım puan



    • chazimet
      05 Ağustos 2012 - 19:38

      bu oyun cok ama cok guzel



    • selin
      08 Ağustos 2012 - 15:44

      çok güzel bir oyun herkese tavsiye ederim 🙂



    • arapo
      21 Ağustos 2012 - 16:03

      süper oyun rekorum 2milyar



    • serdar
      22 Ağustos 2012 - 20:27

      yükledim açılmadı mk oyunu



      • Ferudun Sercan Kınacı
        28 Ağustos 2012 - 17:30

        Oyunu sil yeniden yukle . Ama bazı işlemci ve ram kurtarmayan telefonlarda açılmaması doğaldır. Ne kaaar para, O kadar köfte…. 🙂



    • nisa
      22 Ağustos 2012 - 21:09

      harika herkese tavsiye 🙂



    • çağatay
      26 Ağustos 2012 - 10:15

      süper bi oyun ıpohan oynadım çok gzel oyun



    • kemal
      29 Ağustos 2012 - 22:58

      skor 2.000.000



    • asena
      30 Ağustos 2012 - 12:11

      cok bekledim acılmadı



    • beko
      05 Eylül 2012 - 15:59

      bilgisayardada oynanıyomu



    • ece
      07 Eylül 2012 - 12:29

      tample run süper bir oyun



    • sena
      08 Eylül 2012 - 10:55

      ben bu oyunu oynadım ama bidaha oynayamıyom çünkü iphon değil telefonum başka çaresi yokmu eyer varsa lütfen cevap verin çünkü harika bir oyun herkeze tavsiye ederim 🙂 🙂



    • can
      08 Eylül 2012 - 18:33

      beyler ya acılma dı oyun indirince napcaz



    • raina
      18 Eylül 2012 - 14:41

      cok güzel bir oyun bağılılık yapıyo



    • isimsiz ŞahıS
      25 Eylül 2012 - 20:03

      Süperr



    • kurucu
      30 Eylül 2012 - 08:31

      herkese benden tample runnnn



    • oğuz
      13 Ekim 2012 - 14:16

      ya benim telefonum lg p503 yüklüyorum ama yüklenemedi diyo nasıl yapıcam arkadaşlar oyunu destekliyo normalde



    • Likarda
      25 Ekim 2012 - 00:55

      galax mini kullanıyorum bir çok kişi bu oyunu oynuor neden benım telefona yükleyemedim yardımcı olursanız sewinirim



      • Ferudun Sercan Kınacı
        25 Ekim 2012 - 00:57

        Cihazınızdaki Google Play Store üzerinden bir çok oyun indirebilirsiniz yada sitemizdeki http://www.cepyazilim.com/android/oyun bu linkten indirip telefonuza kurabilirsiniz.



    • simge
      25 Ekim 2012 - 21:30

      yaaaaaa bu oyun tek telefonlrdamı ynanıyo yaa bn pciye indirdim oci çökmesin abim min telefonunda vr ama oynatmıyo bn de picime idirdimde nolcak ama pc de oynanıyomi ki



      • Ferudun Sercan Kınacı
        25 Ekim 2012 - 22:47

        Flash versiyonu yok telefon olması şart



    • lale
      26 Ekim 2012 - 14:48

      benim iphonem olduğu için her gün oynuyorum



    • ahmet
      15 Kasım 2012 - 19:04

      bu oyun galaxacede çalışıyomu ???????????



      • Ferudun Sercan Kınacı
        16 Kasım 2012 - 12:02

        Çalışır ahmet bey



    • asel
      01 Aralık 2012 - 11:38

      9.768.234 score yapmış biri olarak bu oyununa olaan tutkunluğum ortada:D



    • ismail
      05 Aralık 2012 - 16:43

      ben yükliyemedim android telefon yardımcı olurmusunuz 🙁



    • bahar
      06 Aralık 2012 - 11:51

      ben indiremiyorum nasıl olacak



    • Alkan
      16 Aralık 2012 - 05:19

      Şimdiye kadar gördüğüm en heyecanlı ve en güzel oyun. Sakın oynamayın oyunu benim gibi bırakayamayacaksınız 🙂 Gerçekten oyunu yazan ekibe teşekkür ediyorum. Arkadaşlar daha fazla puan yapmak isteyenlere tavsiye herşeyi sonuna kadar satın alın satın almalar bitince mıknatıs dışındaki herşeyi disable edin bu güzelliğide sakın kimseye söylemeyi.;-)



    • Alican
      16 Aralık 2012 - 05:19

      Galiba 10 saattir bu oyunu oynuyorum ve sıkılmadım! Harika bir Oyun ama en fazla 3 metre gidebildim! Bence herkesin telefonunda olmalı bir zamanlar Angry bird populerdi ve insanlar sıkılmadan oynuyordu işte bu oyunda onun gibi neyse lafı uzattım siz yüklemenize bakın ben sizi meşgul etmeyim 🙂



    • VasiF
      16 Aralık 2012 - 05:19

      Bu oyunu ipad ta oynamaya bayiliyordum sorunum altinlari toplamak icin telefonu saga sola yatirinca kosan adam sabit kaliyor ne yapmam gerekir kasma yok ama ipad gibi degil :s sorun kalibrasyonda problem varmış format attım düzeldi..bu oyunu çokk seviyorum saatlerimi alıyor oynamak sinir oluyorum



    • hakan
      16 Aralık 2012 - 05:19

      Şimdiye kadar gördüğüm en heyecanlı ve en güzel oyun. Sakın oynamayın oyunu benim gibi bırakayamayacaksınız 🙂 Gerçekten oyunu yazan ekibe teşekkür ediyorum. Arkadaşlar daha fazla puan yapmak isteyenlere tavsiye herşeyi sonuna kadar satın alın satın almalar bitince mıknatıs dışındaki herşeyi disable edin bu güzelliğide sakın kimseye söylemeyi.;-)



    • G
      16 Aralık 2012 - 05:19

      Galiba 10 saattir bu oyunu oynuyorum ve sıkılmadım! Harika bir Oyun ama en fazla 3 metre gidebildim! Bence herkesin telefonunda olmalı bir zamanlar Angry bird populerdi ve insanlar sıkılmadan oynuyordu işte bu oyunda onun gibi neyse lafı uzattım siz yüklemenize bakın ben sizi meşgul etmeyim 🙂



    • Cansunar
      16 Aralık 2012 - 05:19

      Bu oyunu ipad ta oynamaya bayiliyordum sorunum altinlari toplamak icin telefonu saga sola yatirinca kosan adam sabit kaliyor ne yapmam gerekir kasma yok ama ipad gibi degil :s sorun kalibrasyonda problem varmış format attım düzeldi..bu oyunu çokk seviyorum saatlerimi alıyor oynamak sinir oluyorum



    • Ata
      16 Aralık 2012 - 05:19

      Asiri eglenceli bos vakitlerde cok iyi oluyor. Puan yapmak zor degil fakat 40 dakika ayni oyunda oynayip milyonlarca puan yaptiktan sonra dusup yanmayi isteyebilirsiniz cok sikiyor bir zamandan sonra.



    • Tuna
      16 Aralık 2012 - 05:19

      Ya bilmeyenler milyon yapılmaz falan die çıkıo ortaya ayrıca milyon yap ak için. 1 saatede ihtiyacınz yk btn öğeleri altınlarınızla aldıktan snr çok kolay store a girin ve alın puanınz yükselicektr ztn yvş yvş



    • Din
      16 Aralık 2012 - 05:19

      İnanilmaz bir oyun heyecan yasiyosunuz sahsen ben oyunu oynarken kendimden geciyorum harika bir oyun ustelik macera oyunlarini sevenler icin herkese tavsiye ederim her defasinda sinirlarimi zorluyorum oyunu yuklemistim900 e kadar yaptim tasimak ucin ustune bastigimda yanlislilla sildim 1 hafta once tekrar yukledim simdi en yuksek skorum 600 lerde teyzem bile araliksiz oynuyor.



    • Fatih Furkan
      16 Aralık 2012 - 05:19

      1 aydir oynuyorum herseyi satin aldim sadece miknatis acik rekorum 23 milyon oldu kesinlikle super bir oyun ama 10 milyondan sonra cok pis kafa yapiyor 😀



    • R
      16 Aralık 2012 - 05:19

      Arkadaslar bugune kadar kac puan topladigimi filan goremiyorum. Statda sadece paketler cikiyor. Ben.mi goremiyorum acaba? Yardimci olur musunuz.. x53 deyim



    • Alican
      16 Aralık 2012 - 05:19

      Donma sıkıntısı olan arkadaşlar fmr memory cleaner programini kullanip oyunu actiktan sonra ben de hic kasma yapmiyor bir de boyle deneyin.



    • Gokay Akyuz
      16 Aralık 2012 - 05:19

      Oyun cok iyi onu gecinde size bi taktik vereyim oyuna basladiginizda ozelliklerden miknatisa verin sonrada parayi fulleyin diger ozellikler bos kalsin. Gorun bak cok isinize yariyacaktor.



    • nnnnnnnnnnj lfdvfl
      18 Aralık 2012 - 17:44

      berbart bir oyun



    • eren
      24 Aralık 2012 - 13:09

      vodafone 945 aciyormu acA ba



      • Ferudun Sercan Kınacı
        24 Aralık 2012 - 13:10

        açması gerekli



    • mıra sümeyra
      28 Ocak 2013 - 15:08

      bu oyun çok güzel süperrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrrr



    • oyun siikci
      01 Şubat 2013 - 10:03

      Oyun hangi tur telefonlarda cailsiyor benmki GalaxyAce



    • daş daşıyan çocuk
      16 Şubat 2013 - 22:42

      samsung galaxy s3 de açılıyomu bu



    • eylül
      18 Şubat 2013 - 22:15

      çoooooooooooooooooooooooooook güzelllllllllllllllllllllllllllllllllllllll ben bunu telefonda oynadım



    • seher
      23 Şubat 2013 - 19:19

      Samsung galaxy ace da bu oyub acilmiyor yha :(((



    • ahmet
      09 Mart 2013 - 13:39

      ….. dan tabletinize veya telefonunuza indirebilirsiniz cihazın android olması lazım



    • sertaç
      19 Mart 2013 - 19:29

      ARkadaşlar Ben Bu Oyunu İndirdm Ama Uygulama Yükelnmedi Dior Benim Telfon Galaxy pocket 5300 neden olmuyor Yardımcı Olursanız Çok Sewinirim Saygılarımla



    • ayan
      20 Mart 2013 - 09:06

      ben bu oynu oynadim ve anladim ki, cok guzel bir oyun



    • ayan
      20 Mart 2013 - 09:08

      yaaaaa yuklenmiyor 🙁



    • ayan
      20 Mart 2013 - 09:10

      ben bu oyunu oynadim ama az oynadin 🙁



    • Yiğit
      26 Mart 2013 - 17:49

      Yaa Turkcell T 10a Oluyormu 😛 ??



    • saut
      27 Mart 2013 - 14:10

      Bende oblio tablet var sürümü 1.0 androit 4.1.1 indirebilirmiyim



    • bilal
      24 Nisan 2013 - 07:59

      bu oyun bana inmiyor galaxsy young lara inmiyor



    • resul
      03 Mayıs 2013 - 16:12

      ARKADAŞLAR BEN BU OYUNU İNDİRİYORUM SD KARTA TAŞIYORUM YÜKLENİYOR DİYOR DAHA SONRA TÜKLENMEDİ DİYOR TELEFEONUM GALAXY FİT YARDIMCI OLUNNNNN



    • alihan
      02 Ağustos 2013 - 17:28

      Yha benmki lumia 520 indiremedm Windows hesabı istior onuda açtm daha sonra deneyin dior 2haftadır böyle



    • maho ağa
      26 Ağustos 2013 - 11:51

      beyler puanınızla ilk 25’e girin size 1 ay bedava sınırsız internet hediye ediyor bu oyun



    • oktay
      18 Eylül 2013 - 03:54

      la bi inmedi gitti



    • oktay
      18 Eylül 2013 - 03:57

      la bi inmedi gitti :d



    • seyhan
      23 Eylül 2013 - 20:42

      oyun bilgisayara inmiyo ağ hatası diyo



    • kurukafa
      28 Ekim 2013 - 23:29

      ben tabletimde oynayacağım buranın hareketli duvar kağıtları süper.



    • amigo
      13 Kasım 2013 - 23:44

      ben bu oyunlara bay
      irdim tempron superrrrr



    • kacakci
      17 Ocak 2014 - 02:41

      Kacak s uc mini ye yuklenmiyo aslinda 4.1.2 diyor andridi.



Bu uygulama veya oyun Android işletim sistemi kullanan Telefon ve Tabletler için üretilmiş Windows bilgisayarda çalıştıramazsınız.

Cepyazilim.Com olarak iki farklı indirme yöntemi sunuyoruz kullanıcılarımıza bunlar;

  1. Apk olarak cepyazilim.com sunucularından indirebilirsiniz apk dosyayı çalıştırabilmek için Android cihazınıza atmanız gerekli bunun için ise bir çok yöntem vardır bunlardan bahsedicek olursak ;
    - Apk dosyasını SD kartınıza kopyalayıp cihazınıza kurabilirsiniz yada USB kablo yardımı ile Android cihazınızı bilgisayar bağlayabilir apk dosyasını gönderebilirsiniz. Android cihazınızda kurulmayı apk dosylarını kurmak için APK MANAGER uygulaması kullanabilirsiniz.
    - Sitemizde kullancılarımızın işini kolaylaştırmak için Barko Okuyucu sistemi geliştirdik sitemizde bulunan Android uygulamalarının hepsinin QR barkodları bulunmaktadı bunları cihazınıza okutarak anında telefonuza ve tabletinize kurulum yapabilirsiniz.
    Sitemizde bulunan QR Barkodları okutarak indirme yapmak için ilk önce Android Barkod Okuyucu uygulamasını indirmeniz gerekli. Barkod okuyucu cihazınıza yükledikten sonra çalıştırınız ve her uygulamada bulunan aşağıda bir örneği bulunan QR kod örneklerine getirerek cihazınızın bu kodları okumasını sağlayıp indirme işlemini başlatın.
  2. Sitemizde bulunan uygulamaları kullanmanın en sağlıklı yöntemi ise Google PlayStore aracılığı ile indirmek olacaktır bu indirme işlemini yapabilmek için google hesabınız olması gerekli ve cihazınıza tanımlı olmalı kayıt olmak için bu sayfadan bilgileri doldurmanız yeterli kayıt işlemini yaptıktan sonra cihazınızın hesap ekle kısmından hesabınızı eklemeniz gerekli.

Not: Direk sunucumuzdan indirdiğiniz Apk dosyalarını kurulum aşamadında "Paket Ayrıştırma Hatası" hatası alıyorsanız bu uygulamanın yapımcısı tarafından Playstore dışında indirilmeye izin verilmiyordur böyle durumlarda Google PlayStore linkini kullanarak indirmenizi tavsiye ediyoruz.